loading...
بلاگر فارسی
عبدالله رحمان اوغلو بازدید : 309 جمعه 1392/11/11 نظرات (0)

خدایــا
میشه لطف کنی
بگی دکمه (cancel)ش کجاست؟
خسته شدم از بس بدبــختی دانلود کردم

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


شرم دارم به مادرم بگویم:
آن که به خاطرش قلبت را شکستم
تنهایم گذاشت

 

 

خدایــا
میشه لطف کنی
بگی دکمه (cancel)ش کجاست؟
خسته شدم از بس بدبــختی دانلود کردم

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


شرم دارم به مادرم بگویم:
آن که به خاطرش قلبت را شکستم
تنهایم گذاشت

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


گاهی آدم دلش تنگ می شود
دل آدم هم که تنگ شود , نفسش میگیرد
هوای گذشته ها را می خواهد
حتی شده به یک نفس عمیق

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


ســــــلامتی اونو فابش
منو فازش

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


سکوت گورستان همیشه این را با خود میگوید : که دنیا ارزش شکستن دل دیگران را ندارد

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


میدونید مشکل ماچی هست؟
آسون شماره ی دلمونو میدیم اماکسی آسون به دلمون زنگ نمیزنه

.

.

------------------------------------   اس ام اس تنهایی   -----------------------------------------

.

.


تو جوري عاشقي كن
كه نفهمم
 عشق كوتاهه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 579
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,140
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 74,628
  • بازدید کلی : 958,363