loading...
بلاگر فارسی
عبدالله رحمان اوغلو بازدید : 391 جمعه 1392/11/11 نظرات (0)

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


بعضیارو اگه با پودر ۲۴آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه

 


کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


بعضیارو اگه با پودر ۲۴آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


گذشتم ، گذشتی
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


چه انرژی عَظیمی می خواهَد
کنترل اَولین قطره اَشــــــــــــک برای نَچٍکیدن

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


ﺭﺍﺑﻄﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻴﺪ
حتی ﺍﮔﺮ نمیﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺸﻮﻧﺪ
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


از عاشـقانه های دروغی ات سیــر شدم
کـمی واقعی محــبت می کنـی ؟
هر چنــد گزنده باشـَد

.

.

_______________________________  اس ام اس جدایی  _______________________________

.

.


قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام
کمی بیشتر بمان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 579
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 1,060
  • گوگل امروز : 191
  • گوگل دیروز : 193
  • بازدید هفته : 2,271
  • بازدید ماه : 6,022
  • بازدید سال : 79,963
  • بازدید کلی : 963,698