loading...
بلاگر فارسی
عبدالله رحمان اوغلو بازدید : 308 چهارشنبه 1392/12/21 نظرات (0)

 

 

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

من خیلی  با احساسم
ولی یادت نره تنفرم یه حسه

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

هیسسس
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

لاک غلط گیر را برمی دارم و تو  را از تمام خاطراتم پاک می کنم
 تــــــو غلط اضافیِ زندگیم بودی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

آنقدر خوب هستم که ببخشمت  اما
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری دنیا به آخر می رسد
دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هــــیـــــچ نیستی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند
این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری
بعضیارو برای یک ساعت و بعضیارو برای همیشه

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

شاید واسه خودت کسی باشی
ولی واسه من هیچی نیستی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

سراب هم که دیدی تظاهر کن که
داری ازش آب میخوری و سیراب میشی
نزار به دروغش افتخار کنه

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

چه کرده ای با من که این روزها
تـــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم ؟

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

گفتم فراموشت میکنم
گفت نمیتونی
رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی
گفتم شمــــــا ؟

_______اس ام اس احساسی________________________________________________


عزیزم
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

دل شما کاروانسرا نیست
نگذارید دیگران وسط دل شما
خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

حرفی نیست
فقط مینویسم رفت
آن احساسی که تو را دوست میداشت

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه عکس شدند

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست
تاوان با تو بودنه

_______اس ام اس احساسی________________________________________________

مشترکم بودی که در دسترس نبودی
خاموشت کردم تا ابد



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 579
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 614
  • باردید دیروز : 1,060
  • گوگل امروز : 192
  • گوگل دیروز : 193
  • بازدید هفته : 2,385
  • بازدید ماه : 6,136
  • بازدید سال : 80,077
  • بازدید کلی : 963,812